F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is eigenlijk een beetje wat ik inderdaad bedoel. Optisch geeft de afstand van je weeflijntjes ook de schaal of grote van je schip weer. Vandaar dat ik het ietsie uit verhouding vindt.Scherp opgemerkt, Hans.
Ze zitten inderdaad verder uit elkaar dan zou moeten. Af en toe smokkel ik een beetje, haha...
Bekijk bijlage 385136
Ik tel er hier bij de replica tot aan de spreeworst ongeveer 20, bij mij zijn het er zo'n 12. Maar optisch zijn ze op het model wat meer aanwezig doordat de draad dikker lijkt, dus ik vond het niet zo erg...
Gijsbert
Bij het volgende schip zullen er heel veel dingen verbeterd worden. Dit is pas mijn tweede, dus ik zit nog helemaal op een (steile) leercurve. De eerste was een Lemsteraak, heel wat anders...Dit is eigenlijk een beetje wat ik inderdaad bedoel. Optisch geeft de afstand van je weeflijntjes ook de schaal of grote van je schip weer. Vandaar dat ik het ietsie uit verhouding vindt.
Hi Hans,Gijsbert,
Je kunt me altijd een berichtje sturen met wat volgens jouw niet helemaal juist is. Ik kan relatief makkelijk en snel tekeningen aanpassen en aanvullingen erop doen.
Je helpt mij ermee, en andere toekomstige bouwers.
Ik zie ook zat dingen over het hoofd....![]()