Is niet erg hoor dat je mijn naam even gebruikte

Erg leuk idee, dit geeft toch een beetje een beter beeld van alle bouwers.. Dus ik ga ook even een stukje typen.
Ik ben Durk-Jan Veenstra, 22 jaar oud en ik woon in stadskanaal (groningen). Na de HAVO, ben ik aan het werk gegaan bij het schildersbedrijf van m'n vader. Daar werk ik inmiddels een jaar of 4. Na 3 jaar lang zelf als schilder werkzaam te zijn geweest (om het vak goed te leren), zit ik inmiddels op kantoor en doe daar voornamelijk calculatiewerk. Ik volg 1 dag per week een opleiding, om zo 'officieel' calculator/ondernemer te worden.
Verder woon ik nog thuis, samen met m'n moeder, stiefvader en zusje.
In de winter besteed ik een groot deel van m'n vrije tijd aan modelbouwen. Ook ben ik vaak wel een uurtje per dag achter de piano te vinden, dat al zeker 10 jaar.
In de zomer heb ik iets meer hobby's, zo rijd ik vaak op de motor, ga regelmatig met de hond het bos in of met een kajak op zoek naar mooie stukjes natuur (helaas komt dat in Nederland steeds minder voor), daardoor hoop ik veel te gaan reizen en veel mooie gebieden door te trekken. De laatste 'zomerhobby' is skateboarden. En die hobby heeft er (mede) voor gezorgd dat ik nu modelschepen bouw. Dat lijkt een hele rare link natuurlijk, dus ik zal het even uitleggen

3 jaar geleden ben ik namelijk een beetje ongelukkig terecht gekomen toen ik van een trap sprong met m'n skateboard. Plotseling had ik m'n voet verkeerd om aan mn been staan (letterlijk). In het ziekenhuis aangekomen gelijk op de operatietafel, toen ik weer wakker werd, kreeg ik te horen dat ik minimaal 3 maanden in een rolstoel zou zitten. Dus ik moest iets vinden om me niet te vervelen. In die tijd was de sovereign off the seas steeds op de reclame. Dat leek me helemaal geweldig, dus opzoek naar houten schepen. Ik kwam er na een beetje inlezen achter dat veel mensen afhaken, omdat ze iets heel moeilijks gaan bouwen. Zo kwam ik uit bij de albatros van Constructo. In die tijd zat ik ook aan de keukentafel en moest alles steeds weer opruimen. Dat werkte totaal niet motiverend, dus toen ik weer mocht lopen, is de Albatros in een doos gekomen. Na enkele maanden begon het toch weer te kriebelen. Uiteindelijk de bouw afgerond. Dat was het moment waarop het virus helemaal toesloeg. Het eerste schip afronden gaf zoveel zelfvoldoening, dat ik gelijk een nieuwe heb besteld. Inmiddels staan er 3 op de kast en is de 4e in aanbouw..
De werkplek aan de keukentafel is inmiddels vervangen door een eigen kamertje in de garage, waarin een proxxon tafelcirkelzaag staat en een boor/frees met een houder waardoor hij als kolomboor gebruikt kan worden. Hier breng ik gemiddeld per week denk ik zo'n 10/15 uur door.
Ik denk dat ik het hier maar bij laat... Heb alweer een half boek geschreven inmiddels