Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De winkel zelf is inderdaad gesloten en kan je alleen online nog bij deze internetwinkel bestellen. Ik was zeker te laat met bestellen om aan één stuk door te bouwen. Maar een lange levertijd is ook niet om vrolijk van te worden.Volgens mij is de winkel in Barneveld gesloten
gr Ton.
Ik zal nog even afwachten.Misschien is dit een goed alternatief.
http://www.fokaglasinlood.nl/patina-zwart
De winkel in Barneveld heeft wat levering betreft een slechte reputatie...
Dat zou het best eens kunnen wezen hoor Timbermisschien hadden ze het ook zelf niet in voorraad en moest besteld worden
Tot nu toe heb ik alleen een elektrische figuurzaag, die ik gebruikt hebt voor mijn vorige modellen waarbij alles moest worden uitgezaagd. Gisteren heb ik voor het eerst mijn figuurzaag weer een keertje gestart voor het knietje wat op de spriet zit en wat ook tegen de vlaggemast zit. Kolderstok levert veel gelaserde onderdelen. Sinds kort heb ik een dremeltje, wat een handig ding is.Als je het balletje bedoeld boven op de mast, met masthoofd, dit is de mastkloot.
Mooi gelukt, het vormen van je spriet met zo'n schaafje. Moet je wel een vaste hand voor hebben denk ik![]()