Zeker, je hebt helemaal gelijk en ik heb de bestelling inmiddels ook geannuleerd. Het is nu 2 weken geleden dat ik de bestelling deed en alles was op voorraad volgens de site. Overigens met Toemen heb ik ook diezelfde slechte ervaring. Dit jaar op 27-7 iets besteld, op 14-10 bericht dat het was verzonden. Ik had in de tussentijd wel wat mailcontact gehad over de status, moest ik echt achteraan. Gelukkig was het iets waar ik geen haast mee had en het scheelde de helft van de prijs met elders. Ik denk dat ze het eigenlijk niet eens konden leveren voor die prijs omdat ze het moesten nabestellen.Gerrit, gewoon die bestelling annuleren en elders bestellen. Ik bestel alleen op webshops die een voorraad op de site bijhouden en anders mail ik ze eerst, want ik wil niet weer (net als toen ik begon) en als jij nu, een maand moeten wachten. Super vervelend. En onbegrijpelijk dat die webshops niet begrijpen dat ze hun eigen handel om zeep helpen op deze manier. Ik had dat bij Toemen modelbouw. Daar heb ik dus een slechte ervaring mee. Na een maand de bestelling nog niet compleet en 3 x achteraan moeten gaan. Namen en rugnummers delen mensen. Laat ze het maar in de portefeuille voelen, anders leren ze het nooit.
Maar goed, voor mij geen zaken meer met Modelbouw De Kombuis.