DJI Phantom zwart spuiten

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om mijn DJI Phantom zwart te gaan spuiten. Dit vooral om dat het witte nogal cheap en kinderlijk is en ik zwart wel gaaf vind passen bij de bijhorende carbon landing gear die ik heb. Hebben jullie ervaring hier mee in de zin van hoeveel lagen jullie erop doen en welke verf jullie gebruikten?

Groeten,

Willem

[mod]Waarom in hemelsnaam het bericht boven je quoten? Druk gewoon op reageren onder alle posts zonder de quote button in te drukken bij de persoon waarop je wilt antwoorden.[/mod]

Heel licht opschuren met "scotch bright" en dan goed schoonmaken.

Heel licht primeren met een spuitbus
Vervolgens hele dunne lagen met tussenposes van 15 minuten je lak spuiten. Een laag hoeft niet dekkend te zijn... maar je kunt beter meer lagen spuiten heel erg dun, dan 1 of 2 dikke lagen.

Met hoogglans mag je net een fractie meer per laag spuiten, maar let goed op lopers.

Merk spuitbus in mijn geval is enkel en alleen Motip. En ik spuit mat want glans is veel moeilijker perfect strak te krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
idd geen hoog glans gebruiken krijg je niet zo mooi

hier mijn phantom , ik heb hem gespoten zonder primer , maar zou het zeker wel doen

lak die ik gebruikt heb is van BMW satin silver (die had ik nog liggen ) en met deze was heel makkelijk te spuiten

full

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
heb zelf mijn Phantom geplastidipped! soort vloeibaar spuitrubber die je eventueel ook weer makkelijk kan verwijderen! kijk maar op Youtube. met 6 lagen matzwarte plastidip kom je op dit eindresultaat uit!
als je meer vragen hebt stuur je maar een PB !:thumbsup:

Mvg Michael

Foto650-QFGBFW6X.jpg

In deze tijd van nieuwe regelgeving vind ik het prettiger dat ie er speelgoedachtig uit ziet.
Maar zwart ziet er cool uit, mooi gedaan!

heb zelf mijn Phantom geplastidipped! soort vloeibaar spuitrubber die je eventueel ook weer makkelijk kan verwijderen! kijk maar op Youtube. met 6 lagen matzwarte plastidip kom je op dit eindresultaat uit!
als je meer vragen hebt stuur je maar een PB !:thumbsup:

Mvg Michael

Foto650-QFGBFW6X.jpg

Je hebt een PB, ziet er erg gaaf uit!

Back