D'Halve Maen - Kolderstok

Het heeft langer geduurd dan gedacht, maar nu eindelijk:

Doosfoto.jpg

Het model staat nog niet in het overzichtsmenu, maar wanneer je klikt op de header kom je op de juiste pagina.

De hoop daar voor ligt bij andere bouwers verwacht ik.
Ik heb nog 6 projecten liggen na de Batavia. Zal dus nog wel even duren :cool:
Dus Hans en *Hans* ,... ik hoop met jullie mee. :thumbsup:

Matthias Nobak is bezig met het Wijdschip, dit zal ook onder de vlag van Kolderstok komen. Ikzelf ben nu bezig met een pakket van een 17e eeuws kanon

Matthias Nobak is bezig met het Wijdschip, dit zal ook onder de vlag van Kolderstok komen. Ikzelf ben nu bezig met een pakket van een 17e eeuws kanon
Gaaf! Er is inderdaad zoveel keuze! Ik hoop later ook ooit nog een spiegelretourschip of Fregatschip te zien van Kolderstok!

De Batavia is een spiegelretourschip. Dit was 10 jaar geleden het eerste model in het programma.
Klopt! Ik bedoelde een andere soort. Ik had namelijk in het maritiem museum een "modernere" versie gezien van een spiegelschip. Maar jij moet ook aan je rust komen. (;

Klopt! Ik bedoelde een andere soort. Ik had namelijk in het maritiem museum een "modernere" versie gezien van een spiegelschip. Maar jij moet ook aan je rust komen. (;
Ik heb nog wat extra onderzoek gedaan en wilde er even op terug komen. Ik bedoelde namelijk een schip zoals "Willem de Eerste" (1785) of "De Delft" (1784). Deze Nederlandse Ships of the Line zie je namelijk nergens.

Back