depron verven

• Topicstarter Topicstarter beemer-san
  • Startdatum Startdatum
als je mijn cargo bedoelt....komt het totaal gewicht met de lipo volgetankt op 1230gr ;-)

zo.... even een ander dingetje bezig.
groene en witte depron gekleurd met acrylaatverf op waterbasis, gebruik makend van een sponsje.
alleen zou ik er nog graag een logo en letters op krijgen maar weet niet goed hoe te beginnen.
printen is geen optie.

groetjes!

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
alleen zou ik er nog graag een logo en letters op krijgen maar weet niet goed hoe te beginnen.
printen is geen optie.

groetjes!

Waarom printen niet kan begrijp ik niet....
IK zou de letters en logo`s printen. Vervolgens uitsnijden en het papier op het toestel, overigens een leuk kistje, aanbrengen. Vervolgens met de zelfde verf (wel een andere kleur:rolleyes: LOL) het geheel tamponneren.

Je kunt eventueel de print fixeren met tape of stickerlijm van 3M. Bij het laatste moet je wel opletten dat de lijm niet te sterk is anders trek je de ondergrond (verf) eraf. Als dit niet zou werken kan je ook plakletter kopen of laten maken, bijvoorbeeld bij plotterwelt...

hoi!
ik heb gisterenavond enkele letters afgeprint op wit papier....., deze nadien als een tekstblok ( lees rechthoekje....) uitgesneden en op een stukje depron gelijmd.
mooi aangedrukt en laten drogen.
nadien met een sponsje de overgang tussen wit papier en de eigenlijke ondergrond bijgewerkt....lukte heel aardig.
was eigenlijk nauwelijks merkbaar, maar je ziet nog steeds het verschil in dikte; ttz: het papier ligt hoger dan de depron en zodus krijg je een " kader" bovenop.

en al die lettertjes uitsnijden lijkt me niet doenbaar.... ( toch niet voor mij, vrees ik)
ik bedoel maar: om het goed te laten uitkomen zou ik eigenlijk de papieren rand van me'n tekstblok moeten uitschuren- uitvlakken tot het depronniveau.

ik weet niet of dit zo duidelijk genoeg is als uitleg.

bedankt voor je uitleg, is heel duidelijk en goed doenbaar, maar helaas heb ik momenteel die mogelijkheid niet die je voorstelt.
vind het wel fijn dat je dit een leuk modelletje vind..., geloof het of niet- dit model is afgeleid van een piper!

groetjes!

Back