Depron dieptrekken in magnetron !!! 8O

prop-er

Forum veteraan
RC Line Forum - Neue Tiefziehaktion.

In bovenstaand draadje maakt men een balsa modervorm, legt hier een plaatje 3mm op, zet de magnetron aan (welke op 135 watt is afgeregeld), en voila, de depronvorm is klaar....

img4687tp1.jpg

8O8O8O8O

ik vind dit gewoon geweldig jongens mijn vriend heeft het gisteren uitgeprobeert en het lukte (ik heb een nieuwe vriend =D)

En nu loop je opeens weer te liegen... (Of is het een flouwe grap?)

Dieptrekken mey de magnetton lukt niet! En als het wel zou lukken zou dat vast wel meer gebeuren!

Wel kan je depron mooi vormen met een verfbrander.

ik vind dit gewoon geweldig jongens mijn vriend heeft het gisteren uitgeprobeert en het lukte (ik heb een nieuwe vriend =D)

of ik je nou moet geloven.... ik wil wel een filmpje zien als je het aan het doen bent, fotos kun je makkelijker bewerken..

tjah, mrpitts, .. mensen vertrouwen je minder snel..(je weet zelf wel waarom..)

Ga nou niet mee spelen, de poster heeft al gezegt dat het een 1 april grap is. En wij (mensen op 't forum) zijn echt niet zo achtelijk als jij denkt....

Prop-er,

wat bedoel je met ´aan het einde van dit draadje´?

Ik heb het dus geprobeerd!!!:evil: en mijn hele huis is afgebrand! Na 20 minuten gebeurde er nog niks, dus heb ik er meer watt op gezet, goed einde verhaal vliegt de hele tent hier in de brand! Was geen houden meer aan. Dus ik wilde eigenlijk even via deze je gegevens opvragen, want mijn verzekering is bezig om jullie aan te klagen.

Hahaha, ga maar vast naar de supermarkt om een kartonnen doos te halen om in te slapen dan...
Ik denk niet dat de verzekering uitkeert aan mensen die dingen in hun magnetron stoppen die daar niet in horen. ;)

Tja... Dont try this at home.. (dus, dan slepen we de magnetron naar buiten toe en doen we het daar).. Veiligheid bovenal ;)

Depron reageert niet radargolven. Helaas.
Wel verstandig om er een glaasje water bij in te plaatsen.
Nat karton gaat stevig fikken. Er zijn leukere onderhoudende en meliger manieren om een magnetron te molesteren.

Thermisch is depron uitstekend vervormbaar, en als tussenhuid in sandwich laminaat epoxyrompen, genereer je veel sterkte.

Plezier met dit niemendalletje

Back