Wie o Wie wil er op 22 mei een demonstratie geven ? Ik ga 8 mei een workshop geven over hoe je een simpele waterraket kunt bouwen. En op 22 mei ga ik een wedstrijd houden met dezelfde groep. Nu ben ik nog opzoek naar mensen die echt willen laten zien hoe het werkt, en met hun waterraket een demo geven. Dit alles gebeurd in Wapenveld ( tussen zwolle en apeldoorn) tussen 10 en 12 Graag hoor ik van jullie en laten we die kinderen een geweldige ochtend geven. Alvast bedankt Johan
Ik wil ze nog met mijn zoontje gaan maken. Daarvoor heb ik me ruim georienteerd in de materie...wist je dat er een wereldrecord is van heel vele honderden meters hoog? End at je de flessen kunt verlengen door ze aan elkaar te lijmen en ineen te krimpen met kokend water...Heel veel plezier, er is erg veel over te vinden...de interne launch tube is ook pure hoogte winst. Als je dit al wist dan as dit berichtje redelijk overbodig want ik heb nog niks om te komen laten zien helaas. Jakko
Hallo Jakko, Dat er de wereld te vinden is op internet weet ik al geruime tijd .. Maar ik ga 8 mei een simpele bouwen en nu zoek ik mensen die op 22 mei hun "kanon" willen showen.. Anders kom jij toch ook op 8 mei??? voor meer info: www.molendevlijtwapenveld.nl johan