de zwarte leeuw 1/48 fluitschip

waarom ik niet veel foto's post lijkt me wel duidelijk ik ben waarschijnlijk de slechtste fotograaf op heel het forum :)

Zolang we kunnen zien waar u het over hebt Dirk, dan valt dat nog wel mee.
Een goede foto is mooi, maar we kijken hier tenslotte voor de bouwactiviteiten, en die zijn weer heel bijzonder en fraai zie ik :worship::worship:

@Marcus Botanicus, klopt helemaal Marcus, en een hele hoop van die fluiten liggen nu nog verspreid over onze aardbol:(

het hennegat is goed gelukt en vandaag aan de tekentafel gezeten om het hakkebord uit te tekenen
op de tekening staan geen hoekmannen, wel is er een kleine versiering te zie aan de zijkant daar moet ik nog eens goed naar kijken hoe ik dat er nog bij kan integreren in het hakkebord.
dus dit is een proefje en nog niet helemaal af , maar wou het ff laten zien hoe het er ongeveer uit gaat zien.
DSC05525.JPG

het hennegat word later ook nog afgewerkt maar heb nu een goede basis om op voort te bouwen

ik zie op de foto dat er iets fout gegaan is met het 2 de berghout achteraan maar dat word zeker terug in orde gebracht, er moet ergens een fout in de brete van de beplanking gezeten hebben ,maar ja die dingen kunnen gebeuren zeker

Laatst bewerkt:
wat aan het schilderen geweest en op zoek gegaan hoe ik de doorluchtige wulf ging maken.

moet er nog wel een wasch over zetten en de leeuwtjes komen er pas op als ik het schip niet meer moet draaien dus bijna op het einde van de bouw maar zo zal het er uit gaan zien.
DSC05527.JPG

tussen de leeuwtjes komt nog de vlaggemast en de lantaarn .

ja dat is de enige kleur groen die ik goed vind op de schepen

ravel aqua coler (Seegrun zeegroen ) nr 48 van die vierkante potjes

Back