pietsan
Forum veteraan
Dat vind ik ookDe luizenplecht zit er nu in. Is leuk werk om alles zo precies mogelijk te laten aansluiten.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind ik ookDe luizenplecht zit er nu in. Is leuk werk om alles zo precies mogelijk te laten aansluiten.
Keurig Frank! Erg netjes zo.De luizenplecht zit er nu in. Is leuk werk om alles zo precies mogelijk te laten aansluiten.
Bekijk bijlage 347007
Ik heb dit gedaan omdat ik dit mooier vond. Als het je lukt er nog verjongde latten onder te krijgen zou ik dit doen. Het is geen voorgeschreven wet maar ik kreeg op dat punt moeite de lat er op te krijgen.
Persoonlijk vind ik het verjongen vanaf boven wel het mooiste zolang het gaat! Maar nooit teveel verjongen anders worden je planken te smal op de boegkant.Dank je ga het proberen. Er is geen tekening hoe het werkelijk zat. Kan bij Blom niets vinden. Ook beschrijving Kolderstok zegt hier verder niet iets over. Las alleen een opmerking ergens dat men pas ging verjongen na 1e berghout. Was ook benieuwd wanneer de onderste latten worden samen gebracht met de horizontale. Moet wel ergens bij 1e kiel anders heb je niets om ze aan vast te plakken.
Is niet de 800 serieHey ook audiofiel? Ik zie de B&W's staan haha.
Is niet de 800 serie