Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet daar ergens wel een plaatje van hebben, maar dat komt dicht in de buurt van wat je al gemaakt hebt.Er was even weinig te vinden hoe ik dit moest doen en heb er maar een eigen creatie van gemaakt.
Die zijn aan het acclimatiseren..... net overgestapt van een andere admiraal...Wat voor lijm heb je gebruikt? Want zo te zien is je bemanning in de zevende hemel.![]()
Noemen ze dat zo tegenwoordig? Volgens mij zijn het gewoon een paar luie donderstralen, ik zeg kielhalen ermee....Die zijn aan het acclimatiseren.....
Ach, wie daar wat van vind, is dan wel een echte zeikerd hoor....De haak van de takel had ook voor het mooie iets korter gemogen.
Als je het plaatje nog vind hou ik me aanbevolen *Hans*, mag je ook in mijn verslag plaatsen hoorIk moet daar ergens wel een plaatje van hebben, maar dat komt dicht in de buurt van wat je al gemaakt hebt.
Aha, dit plaatje heb ik ook al eerder gezien, maar het plaatje waar Hans op doelt nog niet.... als het er al is.Ik vond dit plaatje, maar dat is hoe de boei bevestigd werd. Misschien haal ik wel een paar dingetjes door elkaar