TIMBERWOLF
Forum veteraan
zeer mooi hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goede keuze Hans, zoals je gezien hebt ging het hier bij mij mis[Ik probeer zoveel mogelijk verschillende latten te gebruiken. Het kan zomaar gebeuren dat het dek bestaat uit 5 planken naast elkaar die uit dezelfde lat komen als je die snijd en gelijk wegplakt.Dit geeft een zelfde kleur naast elkaar en dit probeer ik te voorkomen door zoveel mogelijk te mengen. Bekijk bijlage 300917 Dit dek is dus ook weer klaar.
Ik heb dat werkelijk niet gezien!? Maar zou jij een foto willen plaatsen hier? Van je bolling?Goede keuze Hans, zoals je gezien hebt ging het hier bij mij mis
En voor de rest ziet het er allemaal goed uit, word een mooi schuitje deze 7P![]()
Onderstaande foto is van het kampagne dek waar het bij mijmis ging.Ik heb dat werkelijk niet gezien!? Maar zou jij een foto willen plaatsen hier? Niet om je fout te zien hoor maar hoe je het gemaakt hebt.
Bericht ontvangen van de admiraliteit: "Heden zijn verschillende bakboordmatrozen van de Bativia gekielhaald"(Of je zegt gewoon dat de stuurboordmatroos beter kon schrobben).
Bedankt Koos. Wat heb je onder de ronding aangebracht?Onderstaande foto is van het kampagne dek waar het bij mijmis ging.
Bekijk bijlage 300969
Bovenin op dit dek zitten een aantal afwijkende planken bij elkaar![]()
Bedankt DannyBedenk wel dat mijn oplossing voor die bolling in het dek niet helemaal juist is. Ik heb namelijk de plankjes die hierop kwamen in een punt geschuurd om ze precies op het eindpunt aan te laten sluiten, maar in het echt blijven de planken aan het einde een stuk breder en zit er een verdraaing in om ze achter op het dek in één lijn plat aan te laten sluiten. Dus eigenlijk zou het balsa stukje aan het eind breder moeten zijn in plaats van een punt, en dan plat geschuurd moeten worden.