Hans Groenenberg
Forum veteraan
En zo moet het straks uiteindelijk gaan worden. Maar eerst gaan we verder aan de eiken kieldelen en de berghouten. Ook wordt er gewerkt aan de assen van de rolpaarden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Marc.. het zijn nog steeds foto's die ik maak met mijn mobiele telefoon. Straks gaan er veel meer details komen en ga ik verder met de camera.prachtig uitgevoerd en mooi in beeld gebracht, meer moet het niet zijn.
Het is ook geweldig leuk om te maken blijkbaar heb je hier goed over nagedacht en prefect uitgedokterdIk heb het model zelf (uiteraard) ook gemaakt en het nodige eraan moeten uitdenken. Ik vind het dan ook bereleuk om te zien dat het bij jou allemaal zo strak en netjes eruit komt te zien.![]()
Hans, ik gebruik hier altijd die "staalborstels" voor die bij het dremelsetje zitten, niet te hard duwen en dan gaat dat best goedHet is nog een hele toer om de onvermijdelijke brandnaad van de gelaserde onderdelen er af te schuren.Bekijk bijlage 294663
Dat is een goede tip Jaques. Met het schuren schuur je ook steeds weer het gelaserde stof in je eiken. Met een staalborsteltje moet dat inderdaad veel beter gaan.Hans, ik gebruik hier altijd die "staalborstels" voor die bij het dremelsetje zitten, niet te hard duwen en dan gaat dat best goed
Succes verder word een mooi schuitje, zelfs onze Admiraal "H" is er content mee zie ik![]()