De Zeven Provinciën Hans

En nu afwachten of er iemand iets zegt over de spantjes. Die noemen ze nl. niet "vrouwtjes" maar......

Diamant-vijlensetje voor de eerste die dit weet en hier meldt :)
Jaques, je was me net voor, gelukkig heb ik al een setje diamant vijltjes...…;)
Maar ik ben benieuwd of iemand ook de originele naam weet van deze 'mannetjes'...…??

Laatst bewerkt:
Piet,

Eigenlijk heb jij ook een setje vijltjes verdiend! Wanneer je dit wilt even in een pb je adres doorgeven.

Nog een weetje over het galjoen:
De ruimte tussen de tarmen/mannetjes en het rooster werd wel gebruikt om gevangenen in op te sluiten. Lijkt me geen pretje...

Haha, we doen daar lollig over, maar het was een prima oplossing hoor. Omdat de kwast in het water hing was deze altijd schoon. Dat is anders dan de wc-borstel in menig huis - die zijn minder schoon....

Piet,

Eigenlijk heb jij ook een setje vijltjes verdiend! Wanneer je dit wilt even in een pb je adres doorgeven.

Nog een weetje over het galjoen:
De ruimte tussen de tarmen/mannetjes en het rooster werd wel gebruikt om gevangenen in op te sluiten. Lijkt me geen pretje...
Zonder meer erg aardig van je Hans, maar misschien kun je er iemand anders blij mee maken, want zelf heb ik zelfs twee setjes diamant-vijltjes liggen, dus ruim voorzien. Nogmaals bedankt:thumbsup:

Klein klusje gedaan. De kluishouten en kluisgaten zijn aangebracht.
20181013_183153.jpg

Back