Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren heb ik de laatste hand gelegd aan het model. Ik maak Hans (Kolderstok) m'n welgemeende complimenten voor de qualiteit van de bouwdoos. Het was prettig bouwen.
Een laatste fotoserie van het model in de geïmproviseerde fotostudio.
Op naar het volgende project. Na ampele overwegingen heb ik gekozen voor de Prins Willem. Ik heb het boek van Herman Ketting (de Duitse uitgave, kostte indertijd een fractie van de Nederlandse). Er zitten tekeningen bij schaal 1:100. Ik wil bouwen schaal 1:75 dus ik ga eerst maar eens knutselen met de computer om tekeningen op de juiste schaal te maken. Ik zal hier tzt een apart draadje voor openen.
Schitterend resultaat! En wat een snelheid zeg. Zo’n schip als de ZP in Zo korte tijd dat is ongekend. Leuk dat je de PW gaat bouwen en nu helemaal scratch. Ik ben daar destijds ook aan begonnen van een 1:100 tekening van Corel en ook vergroot naar 1:75. Het resultaat staat nu bij Stephan. Veel succes ermee.
Even over de vlaggen deze doordrenkt ik met water en houtlijm. Hierna zet ik er wat klemmetjes op en hierna vervormd de vlag niet meer zo en kan je het elke vouw meegeven die je wilt.