Psygho (Emil)
Forum veteraan
Gisteren nog even op de zandafgraving geraced, het spul was weer klaar, ik had 4 dogbones krom, en dan de 2 van het versnellingsbak/center.
Hoe het kwam, een sprong van dik 4 meter naar beneden mooi zo het zachte zilverzand in, tijdens de sprong helde de wagen naar voren.
Hup een dot gas erbij, en daar kwamen de toeren, en hij trok hem al weer recht, opeens in mid air, weg toeren, en net of het spul vast zat
Dan de op zich nog redelijk gelukte landing... Een mooie plof #-o
Aangekomen op de plek, bleek een screwshaft losgelaten te hebben van het voordiff. waar de voorste center dogbone er in komt. Deze is klem komen te zitten tussen het bodemplaatje van de voordiff bevestiging.
Door de klap , en omdat de savage geen midden diff heeft, alles krom.
Nu heb ik toevallig ook net een nieuwe digicam, dus helaas geen actie pics, maar wel 2 leuke aftermatch foto's
Zogezegd, na het race uurtje van de zandafgraving:
en even pieren met de niewe digicam op macro mode:
Hoe het kwam, een sprong van dik 4 meter naar beneden mooi zo het zachte zilverzand in, tijdens de sprong helde de wagen naar voren.
Hup een dot gas erbij, en daar kwamen de toeren, en hij trok hem al weer recht, opeens in mid air, weg toeren, en net of het spul vast zat

Dan de op zich nog redelijk gelukte landing... Een mooie plof #-o
Aangekomen op de plek, bleek een screwshaft losgelaten te hebben van het voordiff. waar de voorste center dogbone er in komt. Deze is klem komen te zitten tussen het bodemplaatje van de voordiff bevestiging.
Door de klap , en omdat de savage geen midden diff heeft, alles krom.
Nu heb ik toevallig ook net een nieuwe digicam, dus helaas geen actie pics, maar wel 2 leuke aftermatch foto's
Zogezegd, na het race uurtje van de zandafgraving:

en even pieren met de niewe digicam op macro mode:
