Stephan Kertész
Forum veteraan
De admiraal heeft voor mij de vlaggen gemaakt, dit was ook heel dun katoen, contacteer hem, misschien heeft hij wel een metertje over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die vind ik erg rommelig geborgen?Ziet er al iets beter uit. Misschien die kreukels erin maken voordat je ze opbind.
deze kwam ik tegen op internet, een goed voorbeeld denk ik
https://www.admiraltyshipmodels.co.uk/hms-agamemnon-ship-model-large-c2x24020847?PGFLngID=1
Poeh, dat schijnt vakwerk te zijn. Ook het snijwerk aan de ornamenten, gezien de prijs.Die vind ik erg rommelig geborgen?![]()
Ik zou er dan toch echt gelijkzittende juffers bij eisen.Poeh, dat schijnt vakwerk te zijn. Ook het snijwerk aan de ornamenten, gezien de prijs.en dan de nagelbanken.
Die vind ik erg rommelig geborgen?![]()
Hier kan ik inderdaad gerust nog een keertje naar kijken inderdaad. Ze zijn wel een beetje groot om te zien. Deze zaten nog bij het pakket maar ik zal denk ik wat kleinere kraaltjes proberen de scoren.Mooi werk Hans. Ik vind alleen die rakklootjes aan de grote kant. Een paar kleinere kralen zitten nog wel ergens in een doosje.