Hans Groenenberg
Forum veteraan
Ik ga er voor dit mooi af te maken.Dat gaat inderdaad helemaal goed komen![]()

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga er voor dit mooi af te maken.Dat gaat inderdaad helemaal goed komen![]()
Dat hou ik zeker in gedachte en erg fijn om te weten!Super dat je dit pracht schip ook bouwt. Door omstandig heden ligt het bij mij een beetje stil kwa bouw. Maar mocht je wat nodig hebben met ornamenten ik heb ze dubbel voor de friesland .
Wat leuk om van je te horen Ton!Ben diep onder de indruk zo mooi gerepareerd geweldig.
groet Ton
Die zal ik ook nog gaan proberen. Het probleem is meer, zoals ik omschreef de hechting op het plamuur. Het plamuur is ook nog eens knetterhard geworden en was bijna gepolijst. Ik heb nu al met een korrel 80 wat opgeruwd voor de hechting. Maar uiteindelijk komt het goedWat ook kan is houtlijm op beide delen en dit laten drogen tot net het witte ervan gaat en hij glazig wordt. Dan de huidgang erop en met je plankenbuiger vastzetten. De hitte van je plankenbuiger laat de beide lijmhelften samen smelten. Het hecht ook nog eens beter dan secondenlijm. Hoe en wat kan je in mijn verslag terugvinden