Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor mijn Victory heb ik mijn vrouw haar ganse voorraad kraaltjes doorgeploegd. Zelfs de kleinste hebben nog een te grote diameter. Ik heb dan maar het web afgestruind naar bolletjesketting. Je weet wel, waarmee vroeger de stop van de wasbak voor vluchten werd behoed. Naast die in de sanitairwinkel (parelketting), kan je heel kleine krijgen (1,2 en 1,4 mm) (Inwaria Kugelkette). Los doen doe je met een rode bektang tussen 2 bolletjes nijpen. Dan schiet het los. Het pinnetje dat dan nog in het bolletje blijft zitten nijp je af. Als er maar 1 zo'n restant van een pinnetje in het bolletje blijft zitten kan je meestal wel een draadje erdoor rijgen.Deze zaten nog bij het pakket maar ik zal denk ik wat kleinere kraaltjes proberen de scoren
Inderdaad zeg!Niet om het af te kraken Hans, maar de deadeyes zitten niet allemaal in de goede stand. Vooral die linksboven zit verkeerd om. Zonde van dat strakke werk van jou!
Je weeflijnen zitten ook best slordig. Volgende keer toch maar een papiertje met hulplijnen gebruiken.Inderdaad zeg!
Die is er tussendoor geglipt
Maar het totaal kan ook absoluut een stuk beter.
Je weeflijnen zitten ook best slordig. Volgende keer toch maar een papiertje met hulplijnen gebruiken.![]()