Dat het steeds minder goed gaat met ons type modelbouw klopt niet helemaal hoor.
Het ontvangen van goedbedoeld commentaar wordt door velen gewoon niet geaccepteerd, terwijl wij allen proberen een representatief model weg te zetten.
Het is nu eenmaal zo, en daar reken ik mezelf ook toe, dat niet iedereen "politiek correct" is hoewel ze met een groot hart voor deze tak van sport juist zéér behulpzaam kunnen en willen zijn.
Ik ken vele modelbouwers en heb regelmatig contact met bouwers via het contact formulier van de website.
Het gaat gewoon steeds meer de kant op van het opbouwen van een kring modelbouwers die contact houden via andere "media" en de forums de rug toekeren.
Immers de beste modellen worden aan de keukentafel gebouwd.
Ik ben het volstrekt niet eens met het geleverde commentaar dat de reputatie van Hans (Drububu) hier word weg gezet als discutabel en het constant verwijderen van zijn foto's, verslagen e.d.
Ik ken zijn situatie enigszins, maar........ hij heeft wél een fantastische Friesland weggezet!
Laten we eens beginnen met daarmee te stoppen.
Waar ik het wél mee eens ben is; dat het zeker van belang is dat we onze hobby blijven promoten, maar dan graag met begrip en respect voor de bouwer.