Je onderwaterlijn harpuis benaderd wel qua kleur de werkelijkheid denk ik.
Ik hoop het Hans. Gewoon wit leek me te wit, dus ik heb er wat zandkleur (revell 16) door gemengd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoe heb je die lijn zo strak erop getaped?
Wat ik er van herinner van een post elders is dat het een mengsel was van lijnolie en krijt. Ook nog een ander bestanddeel iets met de pijnboom dacht ik. Vandaar door het krijt de witte kleur.Trouwens, onder de waterlijn is geen harpuis toch? Harpuis word op delen boven de waterlijn gesmeerd. Onder de waterlijn een mengsel van zwavel, talk, loodwit, vistraan en plantaardige teer. Hoe dat heet weet ik niet.
HertogLeeuw bier? Je heb Hertog Jan en je heb Leeuwbier uit MaastrichtHeey, is dat geen Hertog Leeuw bier wat ik daar zie??l
Maar het begint er wel mooi en strak uit te zien Martin![]()
HertogLeeuw bier? Je heb Hertog Jan en je heb Leeuwbier uit Maastricht![]()
Ach, maakt niet uit hoe het heet, als het maar lekker is. De leeuw is nu in ieder geval ladderzat.
Als je die foto een kwart slag draait "zat" de leeuw inderdaad op een "ladder"
En excuses voor de spam....
Soms Kan ik het even niet laten![]()
Ik denk dat je hier de plank helemaal mis slaat Martin, elk verslag hier op dit forum heeft zijn waardeIk ben geen ervaren bouwer dus mijn verslag heeft niet zoveel waarde als naslagwerk.