De Duyfken van Kolderstok

Voor er teveel kwetsbare details worden aangebracht eerst maar eens wat aan de onderkant doen.

IMG_5456.JPG

Maar ik geloof niet dat jij zo aan de eettafel met dat spuitje aan de gang mag. Of je woont alleen. Maar ik weet dat menig directeur dan op de kast kruipt om vandaar meer zicht te krijgen.

Maar ik geloof niet dat jij zo aan de eettafel met dat spuitje aan de gang mag. Of je woont alleen. Maar ik weet dat menig directeur dan op de kast kruipt om vandaar meer zicht te krijgen.

Shht, niet te hard Stephan. Vrijdag is de mannendag. De admiraal is in Groningen (studie). De ideale dag voor zulke klusjes. Evenals schuren. Straks dus wel nog even stoffen en zuigen voor ze thuis is...

Laatst bewerkt:
Geeft airbrush zo weinig verfstof dat je het aan de keukentafel kunt doen?

Geeft airbrush zo weinig verfstof dat je het aan de keukentafel kunt doen?

Ik merk nu in ieder geval geen nadelige effecten. Ik denk niet dat ik het dagelijks zou doen. Hangt er denk ik ook vanaf welke verf je gebruikt. Dit is de verf op waterbasis van revell. Nog verdund met water. Dat kan niet zoveel kwaad.

Dat zier er strak uit Martin :thumbsup::worship: en als dat inderdaad niet zoveel rotzooi geeft dan is er nog hoop voor me in ons appartement...

Laatst bewerkt:
Ik weet bijna zeker dat al het mooie werk wat er uit je handen komt door dat mooie kielklemmetje van mij komt......... toch?:rolleyes:

Vroeger op school met Nederlands leerde je van die termen, onder andere over redeneren. Iets met onjuist oorzakelijk verband ofzo? :p

Maar alle gekheid op een stokje, ik heb veel gemak van dat ding, dus ik ben je nog steeds dankbaar.

Back