Ziet er goed uit. Je heb mij ook aangemoedigd om hier en daar wat snijwerk te maken in de afwerking en.
Kijk, dat is goed om te horen. Dat weer een voordeel van zo’n forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er goed uit. Je heb mij ook aangemoedigd om hier en daar wat snijwerk te maken in de afwerking en.
Dat is een moderne teerborstel.
Maar ik geloof niet dat jij zo aan de eettafel met dat spuitje aan de gang mag. Of je woont alleen. Maar ik weet dat menig directeur dan op de kast kruipt om vandaar meer zicht te krijgen.
17e eeuws gereedschap om een boot te verven zag er toch zo uit?
Geeft airbrush zo weinig verfstof dat je het aan de keukentafel kunt doen?
Dat zier er strak uit Martinen als dat inderdaad niet zoveel rotzooi geeft dan is er nog hoop voor me in mijn appartement...
Ik weet bijna zeker dat al het mooie werk wat er uit je handen komt door dat mooie kielklemmetje van mij komt......... toch?![]()
Ik vind dat je prachtig werk laat zien!Vroeger op school met Nederlands leerde je van die termen, onder andere over redeneren. Iets met onjuist oorzakelijk verband ofzo?
Maar alle gekheid op een stokje, ik heb veel gemak van dat ding, dus ik ben je nog steeds dankbaar.