Hallo allemaal
misschien hebben sommige me al voorbij zien komen met wat vraagjes, maar zal alsnog mezelf introduceren
Ik ben Joriën, banketbakker, 33 jaar en woon in Nuland
ruim 1 jaar geleden ben ik overspannen thuis gekomen en ben ik geopereerd aan een complexe gescheurde meniscus.
ik kan hierdoor nog steeds niet Full-time werken omdat ik nog herstellende ben.
na 3 dagen thuis zitten werd ik al helemaal gek en besloot een hobby te gaan zoeken.
- Een plastic H.M.S. Victory was een mooi begin om te kijken of deze hobby wat voor mij was.
- Hierna heb ik de Zuiderzee Botter gemaakt voor de 'basis'
- en de San Francisco is net klaar wat toch wel een flinke stap hoger was, maar wou nu toch echt wel wat kanonnen op mijn dek hebben!
nu heb ik onder een lichtelijke sociale druk van dit forum
voor de Duyfken gekozen.
misschien hebben sommige me al voorbij zien komen met wat vraagjes, maar zal alsnog mezelf introduceren
Ik ben Joriën, banketbakker, 33 jaar en woon in Nuland
ruim 1 jaar geleden ben ik overspannen thuis gekomen en ben ik geopereerd aan een complexe gescheurde meniscus.
ik kan hierdoor nog steeds niet Full-time werken omdat ik nog herstellende ben.
na 3 dagen thuis zitten werd ik al helemaal gek en besloot een hobby te gaan zoeken.
- Een plastic H.M.S. Victory was een mooi begin om te kijken of deze hobby wat voor mij was.
- Hierna heb ik de Zuiderzee Botter gemaakt voor de 'basis'
- en de San Francisco is net klaar wat toch wel een flinke stap hoger was, maar wou nu toch echt wel wat kanonnen op mijn dek hebben!

nu heb ik onder een lichtelijke sociale druk van dit forum

Laatst bewerkt: