Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik schrijf deze post, of thread, nu het model al helemaal af is. Dus een volledige stap-voor-stap omschrijving gaat dit niet worden. Eigenlijk ga ik een beetje terug in de tijd en begin mijn beschrijving ongeveer op het moment dat de romp al in elkaar zit, met de foto's die ik toen toevallig gemaakt heb...
De papieren zeilen die bij het model zitten heb ik vervangen door zelfgemaakte zeiltjes van bakpapier. Gewoon van de supermarkt. Die zijn al wat bruinig. Ik heb ze ook in de meer karakteristieke ronde vorm geknipt.
De latjes ook zelf gemaakt van papier (dun uitsnijden) . Over de zeilen zie je ook zwart touw (garen). Volgens mij om de zeilen op te halen, maar ik vind het ook gewoon mooi staan. Dat doe ik vaker; als iets leuker staat, komt het erop. Ook al is het niet helemaal volgens het 'echte model'. Tenslotte is het om naar te kijken, niet om te gebruiken
De mastjes zijn gemaakt van satéprikkers. Zo blijft het wel in het Aziatische thema. Dun geschuurd en geverfd.