Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Om het stootrubber aan de steven straks goed vast te kunnen zetten zijn hiervoor de voorzieningen aangebracht.
Via de buisjes aan de onderzijde kan ik straks de kettingen aantrekken waarmee het rubber op zijn plek blijft.
De bovenzijde waar de kettingen aan vast komen.
En de buisjes waar de kettingen straks door naar binnen komen. Het deksel wat er nu nog niet opzit krijgt M2 draad voor het aantrekken.
Achterzijde:
Oog voor detail William , die staanders, dat is een niet te vergeten iets!
Bij mij zitten ze in de verschansing en ik had wel de potjes aangebracht maar niet extra verstevigd. Nooit bij nagedacht dat ze bedoeld zijn om de sleeptros in bedwang te houden. Dus eruit slopen en eerst goed funderen maar weer
De fenders ben ik ook al een aantal weken mee aan het stoeien. Probleem bij mij zijn de verloopjes van dun naar dik. Maar zo te zien goed gelukt bij jou! Voordeel van op deze schaal werken is dat je de bevestiging ook precies kan maken als in het echt!
@Pim, dat is van toepassing als de sleepdraad op het sleep object (gesleepte object) los gegooid wordt en de draad niet in de zij verdaagd maar over de kont binnen gedraaid kan worden op de sleepwinch.
Als de draad in de zij zou verdagen is de kans groot dat je hem in de schroef krijgt.
bij het slepen zelf worden deze pennen nooit gebruikt.
Slang inknippen, taps oprollen en vastnaaien. Als je het naaiwerk aan de achterkant houdt zie je er niets meer van.
Post vanavond wel even een foto ervan
Wiggie,
Dat ziet er heel mooi gedetailleerd uit, mijn complimenten,vakwerk.
Ik zag dat dit lijntje ook in 2009 is begonnen, net als mijn Oceanic. Ik heb er weer plezier in en jij ook zo te zien. Succes!
grt
Hawser
Toch stralen William???
een heet soda sopje met een tandenbrstel is volgens mij ook afdoende hoor !
Maar ieder zijn keuze en mijn portemone is waarschijnlijk kleiner als die van jou!!
Ik vind het verslag in ieder geval super!!!!
Het wordt inderdaad toch stralen Brandaris. Zoals ik al eerder had gemeld lopen daar achter de schermen al wat lijntjes over. Bovendien kom ik met stralen veel beter in de hoekjes en de gaatjes dan met een tandenborstel. Het heeft in ieder geval niets met de portemonnee te maken, die van mij is ook leeg! haha.
Een tandenborstel met sopje haalt het niet bij stralen. Heb twee weken geleden mijn crashrails gestaald. Het is bijna zonde om te spuiten. Komt er mooi "opgeruwd" uit en de oneffenheden met het soldeer verdwijnen als sneeuw voor de zon!
De zijdeuren hebben nu ook een plaatsje gevonden. Compleet met ( werkende) vergrendeling .
Let even niet op de pen door de scharnieren. Daar komen nog echte in maar die kunnen pas geplaatst worden als alles in de verf staat. Eenmaal geplaatst gaan ze er lastig weer uit en ik wil voorkomen dat ik wat beschadig.