Beste Crp,
Ik vindt het heel leuk om te lezen dat ook aan de andere kant van deze aardbol dit topic gevolgd wordt. En dan nog wel door mensen de dagelijks met het 1:1 model te maken hebben!
Ik ben in het bezit van ongeveer 600 foto's, daar staat dus het meeste wel op.
Wat ik mis en wat ik je wil vragen te fotograferen zijn onder andere de volgende zaken:
Het nadenplan van het onderwaterschip waar de beplating tegen elkaar is gelast. Rondom de koelwaterkasten heb ik twee foto's en aan de voorzijde richting de scheg één foto maar dat is bij lange na niet genoeg om een goed beeld te krijgen waar de lassen precies lopen. Om die reden heb ik het onderwaterschip nog niet volledig af kunnen maken. Als je me daar een paar foto's van kan doen toekomen zou dat geweldig zijn.
De aansluiting van het voorste stootrubber (het rubber onder de voorste stootwil) dat tegen de romp aan zit. Ik heb één kleine foto van de bovenzijde maar van de onderzijde niets.
Ik weet niet of je nog aan dek kunt komen maar wat ik van het dek mis zijn de volgende zaken:
Voor de voorste beting zitten twee deksels die de watertanks afsluiten, ik weet dat ze er zitten maar weet niet hoe ze eruit zien.
In de gangboorden, net voor de trappen naar het voordek zitten twee luiken met daarop tekst. Ook daar heb ik geen duidelijke foto's van helaas.
Ik waardeer het heel erg wat je me aanbiedt en wens je veel succes met het servicewerk vandaag.
Met vriendelijke groet,
William