mijn nieuwe project . cabine is van samo chassis wordt van wedico en de opbouw van de bergings wagen wordt zelf bouw . er worden wel wat dingen naar eigen smaak aangepast . bij deze al wat fotos van de vordering : cabine heb ik gelukig wel met dank aan bart van modeltruckers in de kleur kunnen kopen ben benieuwt wat jullie er van vinden tot nu toe.
Leuk om weer eens een DAF te zien, en wat voor 1 Erg mooi hoor,ik ben benieuwd naar de opbouw van de truck. Suc6 met de bouw. Groet, Marcel
Ben zelf ook helemaal DAF van gek, maar helaas is hierin weinig te vinden. U heeft het over een Cabine van Samo, is dat een merk of leverancier? Ik ken het verder niet en Google geeft me ook niet echt info met Samo! Hij ziet er mooi uit gaat vast een mooie truck worden
hoi het merk van de cabine is samo verder weet ik er ook niet heel veel van want heb 2ehands kunnen kopen.
samo werd verkocht door Hobma in elst. of deze nog leverbaar zijn weet ik niet. samo had de 95xf. groete Peter
Vandaag maar eens begonnen aan het chassis en wat mooi spul van servonaut binnen gekregen servonaut smx en servonaut ml4 morgen de assen halen en dan kunnen we er weer tegenaan foto's volgen nog !!