Ik ga weer een nieuw project starten.
De Goblin 500 is weer verkocht, was niet helemaal mijn ding. Weinig feeling met de machine.
Dus ik ga weer terug naar het oude vertrouwde Compass.
De Compass Warp 360 krijgt er vanaf morgen een hele grote broer bij. De 7HV Ultimate.
Het betreft een gebruikt, maar goed airframe met bladen en Align 750mx motor.
Het word een project voor de komende maanden, want even een HV setup bij elkaar sprokkelen word 'm niet in 1 maandje .. maar dat is niet erg. Weer wat te knutselen.
Ben momenteel al wel wat dingen aan het uitzoeken en zal hier onderstaand weer een verslagje maken.
1. BK Servo's 7001 op cyclic en 7005 op tail. HV Servo's.
2. MSH Brain FBL Unit
3. Futaba R2008SB ontvanger
4. Gens Ace 4400 45C 6S (2x)
5. Regelaar: Nog zoekende
6. HV voeding: Nog zoekende
Tips voor de nog te vinden onderdelen zijn natuurlijk altijd welkom.
Het is voor mij de eerste 700 size, dus nieuwe materie, maar dat komt vast goed.
De Goblin 500 is weer verkocht, was niet helemaal mijn ding. Weinig feeling met de machine.
Dus ik ga weer terug naar het oude vertrouwde Compass.
De Compass Warp 360 krijgt er vanaf morgen een hele grote broer bij. De 7HV Ultimate.
Het betreft een gebruikt, maar goed airframe met bladen en Align 750mx motor.
Het word een project voor de komende maanden, want even een HV setup bij elkaar sprokkelen word 'm niet in 1 maandje .. maar dat is niet erg. Weer wat te knutselen.
Ben momenteel al wel wat dingen aan het uitzoeken en zal hier onderstaand weer een verslagje maken.
1. BK Servo's 7001 op cyclic en 7005 op tail. HV Servo's.
2. MSH Brain FBL Unit
3. Futaba R2008SB ontvanger
4. Gens Ace 4400 45C 6S (2x)
5. Regelaar: Nog zoekende
6. HV voeding: Nog zoekende
Tips voor de nog te vinden onderdelen zijn natuurlijk altijd welkom.
Het is voor mij de eerste 700 size, dus nieuwe materie, maar dat komt vast goed.