Clinics

Hallo mensen,

Ook dit naseizoen ben ik bereid om enkele clinics te organiseren, graag verneem ik via dit draadje of er voldoende animo voor is.

Een van de ideeen is om het wedstrijd gebeuren te behandelen, speciaal voor de beginners die de drempel om mee te gaan doen wat te hoog vinden. Details over hoe dit in te vullen volgen nog, maar een spek en bonen wedstrijdje waarin ruim de tijd wordt genomen om eea toe te lichten zal de basis zijn.

Uiteraard zal er ook een clinic komen waarin de meer specifiekere zaken aan bod komen. Denk hierbij aan de launch, thermiek vinden, afstellen ed.

Data en lokatie worden bekend gemaakt zodra blijkt dat er voldoende animo is, dus laat van je horen in dit draadje als je zou willen deelnemen!

Vriendelijke groet, Vincent Merlijn

Goed idee!

Graag dingen over wedstrijd-tactiek. Of tactiek per taak.
Terlet is er een prima veld voor ;) Veronica ook...

Goed initiatief Vincent. Ik kom graag naar dit soort clinics toe. In de wetenschap dat als we in de winter zitten het voorjaar weer snel op komst is[emoji6]

Laatst bewerkt door een moderator:
Super, ik ben ook van de partij als de datum past.
Stiekem hoop ik dat het niet te ver in het "noorden" is om de verplaatsing wat lichter te maken

Goed te lezen dat er weer voldoende animo is! Ik zal proberen om de clinics op zondagen te plannen, ik hoop er 2 of wellicht zelfs 3 te kunnen organiseren. Qua lokatie verwacht ik dat Terlet (zweefvliegveld bij Arnhem, aan de a50) het weer gaat worden, maar ik sluit een andere lokatie voor de 2e of 3e clinic zeker nog niet uit. Ik houd jullie op de hoogte!

Back