Iemand deze error al gekregen en weet hoe het op te lossen is? Setup: Naza-m lite, dji f550 met stock motors en esc's, spektrum dx9, ar7000 ontvanger. Tx en Rx zijn goed gebonden, en alle kabels zitten goed op het eerste zicht. Maar als ik mijn zender wil calibreren, bewegen alle sliders sporadisch heen en weer en hebben inputs van mijn zender helemaal geen effect. Als ontvanger heb ik traditional ingesteld.
polariteit goed ingesteld? dus stekker er wel goed in en niet verkeerd om ? Heb je alles ook traditional aangesloten ? juiste mode in je zender (plane/actro)
jep, jep en jep. Heb daarnet wat zitten prutsen, batterij in en uit trekken, enzo...en plots kon ik mijn zender calibreren en was alles inorde. Maar nu doet hij plots weer niets meer
wat bedoelen ze precies met 'power cycle'? en doorheen het proces, moeten de motoren aan de regelaars geconnecteerd worden?
Power cycle is de lipo er af en de usb dus compleet zonder stroom Motoren en escs gewoon laten zitten: zonder props uiteraard
dus effe op een rijtje: 1. als het calibreren eens een keertje lukt, klikken op finish en dan op write 2. batterij van de f550 eruit, alsook de usb 3. Zender aan en batterij van de f550 in steken en dan weer usb aansluiten klopt dit?
net even de bovenstaande stapjes geprobeerd, heb mijn zender kunnen calibreren, klik op write, vervolgens trek ik de batterij van de f550 uit, ontkoppel de usb. Als ik dan vervolgens weer de batterij van de f550 connecteer, flikkert de led rap oranje en reageert de f550 niet op stick inputs, ik connecteer de usb dan weer en zie op de assistent software dat mijn stick inputs helemaal niets doen, her-calibratie lukt ook niet. Enig idee?
Ik zou de codering op de naza module en de stekkers matchen: niet zomaar omdraaien... Fotos zat te vinden hoe het moet