canary trainer

• Topicstarter Topicstarter theone
  • Startdatum Startdatum
T

theone

Guest
Ik heb een modelvliegtuig nl. CANARY TRAINER spanw. 1550mm gekocht.
Het is een ARF en het moet nog alleen in elkaar worden gezet er is wel een handleiding. Deze handleiding is in vele talen maar niet in het Nederlands. Ik kan nu wel Engels maar de meeste woorden zijn specefieke modelbouwwoorden en ik versta er geen jotta van :?
Kan iemand mij hierbij helpen of kan iemand mij zeggen waar dat ik deze handlijding in het nederlands kan vinden als die er tenminste in het nederlands is. Alvast bedankt.

Helaas ben ik bang dat een handleiding in het Nederlands niet te vinden zal zijn. Er zijn gewoon veel te weinig mensen op de wereld die Nederlands als moedertaal hebben dus is het voor de fabrikanten niet lonend om daarvoor een Nederlandse vertaling te maken.
Het beste advies dat ik je kan geven is, ga eens kijken bij een club bij je in de buurt. Daar kunnen ze je alle adviezen geven die je nodig hebt, en ook die je niet nodig hebt. :wink: Het juist in elkaar zetten van je ARF model. De keuze van de motor en de besturing. De besturings indeling (mode) van je zender. Het starten en laten inlopen van je verbrandings motor, als je die hebt. Het juist laden en behandelen van je accu's. Het starten, vliegen en landen van je model. En ga zo maar verder.
Hier op het forum is al heel veel te vinden maar meestal leer je meer en beter van iemand die het je voor doet en er bij blijft als je zelf aan de gang gaat. Je leert het sneller en met minder crashes als je je bij een club aansluit en daardoor is het meestal ook nog eens een stuk goedkoper ondanks dat je contributie moet betalen.
Veel adressen van clubs zijn te vinden op: www.airtoi.com bijna onderaan Modelvliegclubs in NL+B en op: www.modelvliegsport.nl aan de linkerkant staat Clubs, alleen Nederlandse clubs!

Back