Brixham Trawler Hans Groenenberg

Hoi Hans, krijgt dit verslag nog een vervolg? Je was zo lekker bezig met dit scheepje, maar nu is het wel erg lang geleden dat je een up-date hebt laten zien. Ik hoop echt dat je haar nog gaat afbouwen.
Hoi Piet,

Dat is zeker lang geleden. Soms zit je ff niet lekker in je vel voor een aantal maandjes en vliegt de tijd voorbij. Ondertussen ben ik aan de badkamerklus begonnen thuis. Daarom ligt alles een beetje op zijn gat. Eerlijk gesproken laat ik deze boot even rusten nu. Wel sta ik op het punt het model van Kolderstok te gaan aanschaffen en zal in september weer hiervan een verslag gaan starten. Hier heb ik al veel zin in. Maar leuk dat je er naar vraagd. Wordt vervolgd dus.

Kijk Hans, even je trailertje opgezocht, wat is die toch mooi zeg :thumbsup::thumbsup: nu dat deze weer in beeld is ga je hem toch zeker wel ff afwerken hoop ik :D:D

Succes we horen het wel, of we kunnen ook met zijn allen gaan stemmen, en ik stem voor.....

Ik zag Koos. In de aanhef dat ik de 7P wilde gaan bouwen tot deze werd uitgegeven..
Dat model is er dus gekomen;)
Wie weet wat er nu weer wordt uitgegeven door Kolderstok. Dat is die Fluit hè

Back