Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het was wel een heel gepruts, ik heb ze in het water gelegd en daarna wat gebogen, na veel proberen is het gelukt.Mooi gedaan. Bij mij pasten ze niet en heb ze toen mbv een profielkam opnieuw gemaakt
Het was zeker een heel gedoe maar met wat uittekenen en werken met mijn pincet is het gelukt. Ik liet een druppel lijm op een plankje vallen en doopte daar voorzichtig het pilaartje in en dan met de pincet voorzichtig op de plaats zetten. Er zitten aardig wat foutjes in de tekeningen die er bij zitten, goed opletten is wel noodzakelijk.Mooi aan het worden. Had je geen oorlog met die pilaartjes?
Ik vond dat zo'n gedoe om het balkon en dan met name de reling kloppend te krijgen met de paaltjes.
Ik moet bijna beginnen met het roer en met het messing bewerken. Ik las dat jij daar een hoop problemen mee had. Ik ga nog eens goed lezen wat je oplossing was, je had geloif ik een nieuw plaatje gekocht, wat een gedoe.Klopt inderdaad dat er fouten inzitten. Alles is wel op te lossen gelukkig,
Eerst gloeiend heet stoken en dan pas buigenIk moet bijna beginnen met het roer en met het messing bewerken. Ik las dat jij daar een hoop problemen mee had. Ik ga nog eens goed lezen wat je oplossing was, je had geloif ik een nieuw plaatje gekocht, wat een gedoe.