Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Komt goed !Hup, Cyril, Hupkleine aanmoediging, ook met je andere bezigheden
![]()
Even een pas op de plaats is ook geen probleem hoor ! Ik ging wel heel hard, achteraf bekeken.Mooi schip zo hoor, en met dat tempo zit het helemaal goed, je ga in recordtempo, kan ik van leren
Zeker!Het wordt al best netjes voor een beginner, toch ?
Weer bedankt, @pietsan ! Ik moet eens een lijst met termen aan gaan maken ...Het patrijspoortje voor het anker heet de ankerkluis of kluisgat.
goed gevonden! en bedankt, ik denk dat ik dit idee ga gebruiken voor het uiteinde van de vlaggemasten op mijn 7 provincien.Als deurknoppen heb ik twee nageltjes gebruikt
Vet ! Dat ik als beginner tips mag geven aan de heel ervaren bouwers hier ! Leuk dat je reageerde !goed gevonden! en bedankt, ik denk dat ik dit idee ga gebruiken voor het uiteinde van de vlaggemasten op mijn 7 provincien.
Ik liep daar al een paar weken mee te denken hoe ik daar de knop op kon maken, het uiteinde van een nageltje doet dat mooi
dank Cyril !
Hahaha ! Ja, de Endurance wordt langzaamaan zeewaardig.Leuk detail, die plas water![]()