Dank je voor je commentaar, Bouke ! ... aan die voorbereiding schort het idd een beetje hier. Langzaamaan neem ik meer de tijd voor dingen, en dat werpt ook zijn vruchten af. Ik kijk ook veel naar andere bouwverslagen, veel daarvan zijn een paar klassen hoger dan mijn bescheiden vaardigheden. Prachtig ! En het leuke van dit forum is dat sommige cracks ook niet te beroerd zijn om netjes hun commentaar op mijn gepriegel te geven.
Ik wilde eigenlijk maar één schip bouwen, maar ik leer nu zo veel dat ik vrees dat ik hierna graag nóg een schip wil gaan maken ... Het is een zwaar verslavende bezigheid !

Nog even een daklichtje in elkaar gezet: 14 onderdelen; de randjes aan de onderkant moeten nog vlak geschuurd en bijgepunt met beits als de lijm droog is. Ik heb nu beter jouw manier gevolgd, @Herby63 .
En deze ‘knop’ is gebeitst en op het voordek gezet. Wat is dat voor iets ???
Ik wilde eigenlijk maar één schip bouwen, maar ik leer nu zo veel dat ik vrees dat ik hierna graag nóg een schip wil gaan maken ... Het is een zwaar verslavende bezigheid !

Nog even een daklichtje in elkaar gezet: 14 onderdelen; de randjes aan de onderkant moeten nog vlak geschuurd en bijgepunt met beits als de lijm droog is. Ik heb nu beter jouw manier gevolgd, @Herby63 .
En deze ‘knop’ is gebeitst en op het voordek gezet. Wat is dat voor iets ???
Laatst bewerkt: