Ik weet niet hoe dat anders (makkelijk) kan ...Je maakt het jezelf niet makkelijk om de draad om het spijkertje te winden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet hoe dat anders (makkelijk) kan ...Je maakt het jezelf niet makkelijk om de draad om het spijkertje te winden![]()
Ik weet niet hoe dat anders (makkelijk) kan ...
Je maakt het jezelf niet makkelijk om de draad om het spijkertje te winden![]()
Ik heb het hierboven in post 136 laten zien. Hiervoor steek ik enkel de uiteinde van de draden in het gat en klem het op met een nagel. Je hoeft dan niet de uiteinde van de draad om de nagel te winden.Ik ook niet. Ik hebt 't ook gedaan en het was indd niet makkelijk.
Wat zou je doen? Toch met touwtjes?
Ik heb het hierboven in post 136 laten zien. Hiervoor steek ik enkel de uiteinde van de draden in het gat en klem het op met een nagel. Je hoeft dan niet de uiteinde van de draad om de nagel te winden.
Ik boor het gat met een diameter van 1.5 mm waar inderdaad de ruimte er achter hol is. Het binddraad komt van de Hema welke je daar vind omwonden op een klos. Dit is draad waar je goed onder de juffer de knoop kunt draaien zonder dat het snel breekt. In het gat doe ik wat seconde-gel wat er niet zo snel uitloopt. Hier na steek ik beide uiteinde van het binddraad er in en hij de nagel er in. Deze zou je ook met een tangetje er in kunnen drukken en deze drie onderdeeltjes klemmen min of meer zich vast in het gat. En het blijkt goed vast te zitten.
Ik denk dat je bedoeld dat dit te grof zou zijn nu je het hebt over de verschillende modellen van de schepen? Je kan ook kiezen om 1 draad in het gat te steken en een kleinere nagel te nemen. Hiervoor zal je in de juiste schaal iets moeten proberen te maken.
Maar ik zeg ook niet dat er iets mis is met de manier van het maken hoor. Maar het lijkt me lastig om de draad om een kleine nagel te winden.