Dat ziet er netjes uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb jij hem al af?
Dat wordt ongetwijfeld een mooie romp!
Kleine tip: je kan geüploade foto's in de tekst van je bericht zetten. Bij iedere foto zal daar een knop voor staan waarbij je dit kan doen. Ziet er leuker uit.![]()
Ja, je maakt een nieuwe standaard waar hij stevig in komt. Zonder dat er krassen of zo opkomen.
Hier heb je nog de mogelijkheid om te kiezen in de volledige afbeelding te kiezen als je de foto hebt geupload.Ik upload het verslag rechtstreeks via mijn iPhone met de "modelbouwforum" app. Daar krijg je die keuze helaas niet![]()
Dat zijn schraapstaaltjes om je lijsten een vorm te geven. Die kan je kopen in de betere modelbouwwinkels. Maar ook zelf te maken als je een dremel hebt met slijpschijf. Je kan de vorm in een mesje slijpen en dit meerdere malen over je latje halen. Totdat je het gewenste resultaat hebt. Zal kijken of ik wat links voor je kan vinden.Bekijk bijlage 468892
Weet iemand wat dit voor dingen zijn en waar ik ze kan kopen? Ik moet in een latje een inkeping mee maken om er een mooi sierlijstje van te maken volgens mij.