Jaques
Forum veteraan
Bestel nu wel de goede Maarten en niet die spring- blokken...…Dan maar weer een enorme bestelling doen bij Kolderstok voor 25 kilo jufferblokken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bestel nu wel de goede Maarten en niet die spring- blokken...…Dan maar weer een enorme bestelling doen bij Kolderstok voor 25 kilo jufferblokken
En de maten van de overige blokken moet je ook even in de gaten houden Maarten, ik had 3-1 blokken besteld zijn die krengen maar 3 mm ipv 3 cmHeb uiteindelijk maar 1 Kolderstok springblok gehad dus dat viel reuze mee
Tja een schip in huis met een schaal van 1:7,2 krijg ik thuis nog even niet uitgelegd, denk ikJa die 3cm blokken werken veel makkelijker natuurlijk. In het donker zie je het verschil toch niet tussen 3mm of 3cm blokken. Waarom doen we het allemaal toch zo moeilijk terwijl het zo makkelijk kan ?![]()
Erg netjes!Heb uiteindelijk maar 1 Kolderstok springblok gehad dus dat viel reuze mee.
Ook even een compliment aan Kolderstok voor de mooie blokken. Dat is echt een enorm verschil met die van A.L.. zie foto met links Kolderstok en rechts een redelijk gemiddelde van A.L. (3.5mm) die erbij zaten.
Bekijk bijlage 353696
En... alleen nog de wanten boven de mars van de fokkemast en dan ben ik eindelijk klaar met de wanten.
Bekijk bijlage 353697
en dan ben ik eindelijk klaar met de wanten.
Wat bedoel je precies, de afstand tussen de jufferblokken? Want dat maakt volgens mij niet zoveel uit.. anders even laten weten wat je bedoeld.En toen ontdekte ik een hele nare fout. De afstand tussen de blokken op de fokkemast klopt niet.![]()
klopt, maar dat is een typisch beginners 'foutje'en de gaatjes zitten aan de verkeerde kant
Was me nog niet eens opgevallen, als je netjes en symmetrisch wilt werken dan is dat zo, maar is in principe geen echte ramp. En de 'rechthoekige' blokken zitten inderdaad verkeerd.De afstand tussen de ronde blokken. Bb / Sb verschillen in hoogte van elkaar.
De gaatjes die verkeerd zitten gaat om de rechthoekige blokken met de 2 gaatjes denk ik? Die kan ik goed zetten.