Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vond ik ook, zit alleen niet het beslagset bij, vandaar dat ik wat info zoek over het schip. Anders maar helemaal te werk met de bouwtekening. Die trouwens best uitgebreid is. Het enigste wat ik vond behalve afbeeldingen van dozen en dat bootje van die ruige gast met zijn sigaar waar jij waarschijnlijk het filmpje van gezien hebt. Is een stukje uit een geschiedenis boek over schatgraven@Stephan Kertész Ik heb even geGoogled. Erg mooi schip. Vond er een filmpje van.
Of hoort hij zo, iets meer van de rand af naar binnen?Helaas komt de lasergesneden railing niet overeen met de breedte van het dek. Ik zal er dan ook een klein stukje tussen gaan zetten om het passend te maken.Bekijk bijlage 332145
Vond ik ook, zit alleen niet het beslagset bij, vandaar dat ik wat info zoek over het schip. Anders maar helemaal te werk met de bouwtekening. Die trouwens best uitgebreid is. Het enigste wat ik vond behalve afbeeldingen van dozen en dat bootje van die ruige gast met zijn sigaar waar jij waarschijnlijk het filmpje van gezien hebt. Is een stukje uit een geschiedenis boek over schatgraven
Bekijk bijlage 332146
Dat zijn de balustertjes in de railing. Dat gaat niet meevallen daar iets in te boren nee! Dat komt op je creativiteit aan hoe je dit plaatst. Waar lijm je mee?Bedoel je dan een spijker als deuvel?
Het paaltje is voorbij het voetje 1.9 mm breed.Bekijk bijlage 333109
Construktielijm wordt bijna niet gebruikt in de modelbouw. Het zet uit het bruist... en je krijg het niet van je handen af. Vandaar ook die handschoentjes.Hoofdzakelijk met Bison D3. Heb ook een flesje zap-a-gap medium en bison konstruktielijm staan (nogal chemisch goedje met handschoenen bijgeleverd).