Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb er zelfs 2! Dit om te kijken of de kop weer van de steel ontploft. Tot nu toe gaat het gelukkig goed maar ik ben niet de eerste met deze gevaarlijke klacht. Hobby&co heeft dit model van Artesania van de site gehaald en is ermee bezig. Veiligheid voorop!Dat begint al een leuk bootje te worden Prutsertje, heb je al een nieuwe plankenbuiger ontvangen?? Of buig je je planken nog om een fles heen.
Dat is helemaal niet nodig en nergens goed voor Maarten, goed schuren en grote naden vullen. De donkere onderlaag word vaak gedaan als de onderwaterlijn met koperen plaatjes bekleed word, maar met beplanking is het beter om rechtstreeks op het hout te lijmen.Het beplanken gaat steeds beter en iets sneller nu.
Ik zag in een filmpje waar er voor de 2de laag planken een donkere laag (lak?) werd aangebracht op de 1ste laag planken. Is dat aan of af te raden? Ik neem aan dat er geen kieren komen bij de 2de laag? Bekijk bijlage 320157
Dat is helemaal niet nodig en nergens goed voor Maarten, goed schuren en grote naden vullen. De donkere onderlaag word vaak gedaan als de onderwaterlijn met koperen plaatjes bekleed word, maar met beplanking is het beter om rechtstreeks op het hout te lijmen.
Succes,
Gr Koos
Ik zou ze opvullen dit kan dus met alle eerder voorgestelde middelen of met witte houtlijm waarin wat schuurstof gemengd zit.Dit nog opvullen met plamuur of is dat niet nodig?