bouwverslag romp golberg super chipmunk

ik heb sinds een aantal weken weer een nieuwe chipmunk waarvan de vleugel als zo goed als af van is, de romp is alleen het frame van af dus ik ga de romp nu verder bouwen

ik ben nu zo ver:
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
YES! Ik ga je draadje volgen jongen. Ben benieuwd hoe zich dit gaat uitpakken.
Hopelijk heb je iets aan de bouwavonden gehad wat je hier kunt toepassen.

Succes met deze leuke eekhoorn.

Frank

zeker heb ik wat aan de bouw avonden gehad, anders wist ik niet hoe ik alles moest gaan doen ;)
tanks
grz cas

Super Chimunk

Deze Chipmunk van Goldberg heb ik ook ooit gebouwd en gevlogen. Het is en prachtig model. Spijtig genoeg gecrached enkele jaren geleden.

veel success!

dankje,

dit is mijn 2e al de eerste crachte hij bij de eerste vlucht door iets met de accu, die was helemaal groen met de onderkant zwart-wit geblokt, ik moet nog ff denken welke kleuren hij nu gaat worden

alle beplanking zit op de behalve in het midden achterin daar was een plankje gebroken dus nu heb ik die eruit gehaald maar nu is het weer een hele klus om er een nieuw in te krijgen

dankje,

dit is mijn 2e al de eerste crachte hij bij de eerste vlucht door iets met de accu, die was helemaal groen met de onderkant zwart-wit geblokt, ik moet nog ff denken welke kleuren hij nu gaat worden

persoonlijk vindt ik dat er maar een kleustelling echt mooi is voor de chipmunk dezelfd als op de doos! ik heb hem zelf ook en echt dit is een geweldig vliegtuig!

grt robert

Een van de best vliegende toestellen die ik ken deze chipmunks. Vlieg er zelf wekelijks met eentje en heb nog een reserve op de plank staan.

Inderdaad een mooie kist en bouwdoos. Ook jaren geleden één gehad met een Enya 15 viertakt in zijn snoet.

Ik zou ook voor de Art Scholl livery gaan.

Stevo

Laatst bewerkt:
Als je de optie nog open hebt zou ik wel kiezen voor twee servo's in de vleugel! ik heb er zelf maar een in zitten, dit vliegt overigens ook gewoon goed maar met twee kan je iets beter trimmen waardoor de bochten er nog mooier uitzien!.

grt robert

Als je de optie nog open hebt zou ik wel kiezen voor twee servo's in de vleugel! ik heb er zelf maar een in zitten, dit vliegt overigens ook gewoon goed maar met twee kan je iets beter trimmen waardoor de bochten er nog mooier uitzien!.

grt robert

in de vleugel zit het al voor gebouwd maar dat wil ik eruit gaan halen en er 2 lossen servo's in doen, voor de remkleppen wil ik wel maar 1 servo

mvg cas

full

full

en de vleugel, ik ga in de vleugel 2 lossen sevo's voor de rolroeren maken dus ik moet dat andere systeem er uithalen
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back