Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel fijn vliegend model.
Het "geheim" van de Puma zit in de vleugel, Het profielverloop van de wortel naar de tip geeft de goede vliegeigenschappen. De tapse vleugel benadrukt dit nog eens. (Rechtelijn liftkracht verdeling)
Ben benieuwd wat je gaat aanpassen aan het ontwerp. Mijn vader vliegt nog heel veel met de Puma. Op mijn advies heeft hij de romp verlengd (10-15cm) en het stabilo en kielvlak geprofileerd. Hierdoor vliegt de Puma nog stabieler en stuurt hij nog fijner en preciezer.
Succes met de bouw, ga het volgen.
Grt,
Arnoud.
Bedankt Arnoud, het gestekte uiterlijk staat em goed! Wat was de uitwerking op het zwaartepunt met deze verandering? En heb je de motorisering ook zwaarder gemaakt? Ik wil een 8,5cc motor plaatsen en wil de staart lichter maken. Misschien is jou truck handig voor de balans?Toch een foto gevonden op mijn telefoon. Niet een hele beste, maar het geeft een beeld van de aanpaasing :
Bekijk bijlage 253694
Deze Puma is al meer dan 10 jaar oud. De laagdekkerversie is reeds gebouwd en heeft zelfs retracts, deze moet echter nog ingevlogen worden.
Grt,
Arnoud.
Ik dacht echt even een reactie van Donald Trump te krijgen, maar gelukkig niet .
Bedankt voor de tip.Het gekke is natuurlijk, dat de rotatie gebeurt, tijdens de overdracht naar dit forum.
Op de PC staan ze recht. Vanuit de iPhone naar de PC gebeurt het ook wel eens.
Klein en simpelHeb ik fotoshop mijn PC met Windows 10 , of moet ik dit apart installeren ?
Ken je deze Puma 2 al. Ontworpen door von W uit Belgie. Te vinden onder bouwverslagen onder de naam von W