Stephan Kertész
Forum veteraan
heerlijk dat gefriemel op kleine schaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha ha, dat komt me zeer bekend voorTweede laag heb ik van de zomer gedaan tijdens kamperen.. Op een campingtafeltje
Wel als jij vind dat het waterloopklossen zijn, dan heb je mijn zegen hoor. Het is niet mijn bedoeling om iets wat je bouwt af te kraken, ik laat slechts weten dat het niet correct is en daar blijf ik bij. Het zijn ondanks dat je dat beweert, dus geen waterloopklossen, maar inlaten en ze horen gelijk te liggen met de beplanking en er zeker niet bovenuit te steken. Daar komt nog bij dat; indien het waterloopklossen waren geweest dan zou dit een zwaardere balk zijn die schuin of rond afloopt te zien op de 3e tekening hierboven en nooit of te nimmer met de zelfde vorm als de genoemde inlaten.Bedankt voor de complimenten! En dat zijn waterloopsklossen, piet, en ze liggen niet op maar naast de dekplanken. Ze zijn alleen een beetje breed uitgevallen... Toch vind ik het een mooi/leuk detail! Er is genoeg info over te vinden, hier een paar plaatjes.
Bekijk bijlage 423382Bekijk bijlage 423383Bekijk bijlage 423384