TIMBERWOLF
Forum veteraan
heel mooi.
grt timberwolf
grt timberwolf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
prachtig robert
Inderdaad, strak werk.
Ook jammer dat ze nooit meer zo gebroederlijk tegeneen zullen staan![]()
Ziet er weer goed uit Robert, maar hadden die staanders van de leuningen niet in het lood moeten staan zoals de onderste helft van de trappen of is dit 'n vertekent beeld?
De staander staat wel recht maar ik heb de leuning aan de voorzijde in het midden van de staander geplaatst en aan de achterzijde in het midden van de staander van de treden en dat ziet dat er een beetje scheef op.![]()
Het was mij in eerste instantie niet opgevallen. Het lijkt wel of het dek te laag zit en je dit misschien zou kunnen corrigeren door een klein schuin stukje van de witte punten boven aan de trapjes) af te halen. Hiermee komt de trap wat hoger en rechter te staan, maar dan komen je staanders inderdaad schuin te staan (die staan nu juist mooi recht). Dit lijkt dus geen optie.
Ik vraag je af of je het zou kunnen maskeren door tegen de bovenste staande witte pilaartjes aan de voorzijde kleine, ronde, bruine te zetten? Het kan ook zijn dat je het dan juist benadrukt: nogmaals ik vond het niet direct opvallen.
Grt
Diederik