Bouwverslag King of the Mississippi Artesania schaal 1:80

Ik heb je verslag doorgenomen, en petje af hoor. Ziet er goed uit.
Wel aan te bevelen om er een stolp overheen te zetten ivm het stof. ;)

mississippi

Is mooi geworden Robert , ik ga hem ook bouwen maar een keer zo groot maar dan zelf alles maken heb ik ook met een molen gedaan .ik heb een vraag kan ik de tekening van je over meemen groetjes Cor

Is mooi geworden Robert , ik ga hem ook bouwen maar een keer zo groot maar dan zelf alles maken heb ik ook met een molen gedaan .ik heb een vraag kan ik de tekening van je over meemen groetjes Cor

Dat gaat niet meer lukken Cor, kan ze niet meer vinden denk dat ik ze bij het oud papier heb gezet.

Laatst bewerkt:

Bij de Kombuis hebben ze 'n set tekeningen en de bouwbeschrijving voor €34.50 Cor

Dag heren, na enig zoekwerk dit forum tegengekomen.
Toevallig dit prachtig bouwpakket aangeschaft vorige week.
@Cor, indien je de plannen wil moet je het maar laten weten, kunnen altijd kopieren.
@Robert, je hebt toevallig geen lijstje met de kleuren dat je gebruikt hebt? Dit om de boodschappen in 1 keer te kunnen doen.

Hieronder mijn laatste creatie: Scottish Maid.

eitht2.jpg
[/IMG]

2q16pmd.jpg

De afgelopen week het 2e dek beplankt lijsten er omheen gezet, het is alleen jammer dat je 80% niet meer ziet later :( :(

20131007_205102.jpg

20131007_204816.jpg

20131007_204909.jpg

20131007_204925.jpg

De bevestiging voor de radar aangebracht.

20131007_205011.jpg
Hallo Robert, ik ben ook de Mississippi aan het bouwen en heb een vraag:
Komt de bevestiging van de rader direct tegen het stookhuis of ligt deze tegen de opstaande balk van 4x5?
Je schip ziet ervprachtig uit trouwens, ik zou willen dat ik hetzelfde resultaat zou bereiken. Gr. Ton

Back