Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:music:Gefeliciteerd Robert!
wederom weer een meesterwerk! Alleen ipv bier zou ik een whisky nemen, past beter bij de Mississippi. Liefst een mooi bourbon.
Ps mooie freesmachine van proxxon trouwens. Gebruik je hem veel? Zit er zelf ook aan te denken om er een aan te schaffen.
Ondanks dat dit soort schepen helemaal mijn ding niet zijn, vind ik wel dat je haar prachtig bouwt! Echt héél mooi!
, en kan langzaam aan het nieuwe project worden opgestart.
(maar ben er nog helemaal wat).
Ik ben net zo nieuwsgierig als Germt Robert, je hebt vast al wel 'n idee.
Ideeën zijn er zeker Ik heb hier de KIT van de Friedrich Wilhelm zu Pferde liggen maar daar heb ik mijn twijfels over zitten alleen maar tekeningen bij en geen bouwbeschrijving, dus weet niet of ik hier al helemaal aan toe ben, zoveel boten heb ik nog niet gemaakt.
Ik vind de San Juan Nepomuceno van Artesania ook een mooi schip.
Ideeën zijn er zeker Ik heb hier de KIT van de Friedrich Wilhelm zu Pferde liggen maar daar heb ik mijn twijfels over zitten alleen maar tekeningen bij en geen bouwbeschrijving, dus weet niet of ik hier al helemaal aan toe ben, zoveel boten heb ik nog niet gemaakt.
Ik vind de San Juan Nepomuceno van Artesania ook een mooi schip.
Dan heb ik een begin met de spaanse vloot kunnen we die Engelsen een keer de grond in boren.