Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan zit er niks anders op dan een keer bij een ervaren gebruiker langs te gaan.
Of op een meeting alles meenemen en uitleg vragen: werkt goed hoor meekijken!
Als je Youtube videos en deze gedatilleerde uitleg niet helpen is het tijd voor hulp aan huis.
Ik vind het niet erg om je vragen te beantwoorden, anderen ook niet.
Maar ik proefde wat frustratie, en dat is niet het doel van hobbyen toch?
Laden helpt wel inderdaad![]()
Als het KK2 bordje EN de zender niks opslaan gaat er ergens iets fout.
KK2 bordje hoort alles op te slaan als je het menu verlaat, hetzelfde met de zender.
Doen ze dit niet zou ik even contact opzoeken met de leverancier.
Gelijk weggooien zou ik even mee wachten, misschien is er hier iemand die al eens meer zoiets meegemaakt heeft.
Teegnwoordig hoef je niet veel engels meer te kennen om toch iets in het engels te kunnen mailen.
Kijk bijvoorbeeld eens op: Google Translate
Is het mogelijk een filmpje te (laten) maken van hoe je alles doet?
Dit kan ook voor opheldering zorgen!
Je bent welkom hier in Gilze, al is dat net wat verder als 100km.
Ik kan hier op een of andere manier het filmpje niet bekijken dus kan helaas ook niets zeggen over de werkwijze in het filmpje .
Hey
Zo te horen is er dan niks mis met de kk2 iig
Heb je in het "load motor layout" menu quadx of quad+ gekozen? (maar net hoe je de quad opgebouwd hebt, schermpje geeft de verschillen aan)
En heb je de sensor calibration al uitgevoerd?
Welke zender heb je precies? Kan het zo snel niet terugvinden.
Hey
Hoe staat het met je receiver test menu? Klopt dit al een beetje?
Is links al links, midden 0, enz?
Je zender hoort op vliegtuig te staan btw, dit kan ook voor raar gedrag in je receiver test menu zorgen!
Pas als je receiver test menu klopt proberen te armen en gas te geven, anders gaat het snel fout.
Goed idee, ben benieuwd!
Heb je je zender gebind en kk bordje wel gearmd als je probeerde op te stijgen... armen gaat doormiddel van de trottle stick rechts onder te houden en als goed is hoor je piep en staat op schermpje armed!
Mvg Patrick
Dummy wat voor firmware heb je op je kk bordje... want met oude firmware kon je hem ook armen via het menu ff voor je gegoogled en als goed is staat op je ontvanger wel welk kanaal maar op kk2 niet dus hier even linkje
Als je dat allemaal goed hebt en gebind en ui het menu bent van je kk bordje stick van de trottle rechts onder doen en zou hij moeten armen en even kijken in menu naar je receiver test alles op 0 zetten in je subtrims en dan armen ZONDER PROPS! En wil hij dan niet armen probeer boven in links en rechts misschien moet je je radio reversen...
Succes!
Patrick