Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niks lekker gaan zitten kijken Cees. Het volgende project is al in volle gangRon helemaal top ziet er geweldig uit , Nu lekker gaan zitten kijken hoe mooi ze is.
Dank je Rob. Het is een prachtig stuk in huis.Het is een schitterend schip geworden Ron. Heel erg mooi gemaakt. Heb je de vitrinekast zelf gemaakt, of laten maken?
Mooi schip Ron! Staat ook mooi op het dressoir..Het heeft weer even geduurd maar hierbij een laatste update. Alle boeilijnen zijn aangebracht en ook de bemanning is "aangekleed" en voldoende op oorlogssterkte. Nog wat finishing touch door meerdere kleuren goud over elkaar aan te brengen en ze is klaar en staat nu te pronken op een speciaal aangeschaft klein dressoir. Ik ben inmiddels al een nieuw project gestart. Topic volgt.Bekijk bijlage 213214 Bekijk bijlage 213214 Bekijk bijlage 213215 Bekijk bijlage 213216 Bekijk bijlage 213217 Bekijk bijlage 213218 Bekijk bijlage 213219 Bekijk bijlage 213220 Bekijk bijlage 213221
Heb je de showcase zelf gemaakt? Of zo gekocht? Heb er zelf ook eens naar gekeken, maar op maat gemaakte vitrines zijn best prijzig ben ik achter gekomen.. Maar die ziet er goed uit!Het heeft weer even geduurd maar hierbij een laatste update. Alle boeilijnen zijn aangebracht en ook de bemanning is "aangekleed" en voldoende op oorlogssterkte. Nog wat finishing touch door meerdere kleuren goud over elkaar aan te brengen en ze is klaar en staat nu te pronken op een speciaal aangeschaft klein dressoir. Ik ben inmiddels al een nieuw project gestart. Topic volgt.Bekijk bijlage 213214 Bekijk bijlage 213214 Bekijk bijlage 213215 Bekijk bijlage 213216 Bekijk bijlage 213217 Bekijk bijlage 213218 Bekijk bijlage 213219 Bekijk bijlage 213220 Bekijk bijlage 213221
Zitten daar nog blokken tussen newbie?Schijven dienen om.de steng te laten zakken en terug omhoog te hijsen.zit de steng op zijn plaats dan gaat nr 5 het slothout erdoor en lan de steng niet meer zakken. De touwen gaan dus door het ezlshoofd naar beneden ( naar de kaapstaandr)
Laat maar zien Hans. Nu heb ik te weinig infoIk heb wel de methode zoals op de Batavia, maar daar heb je denk ik niet zoveel aan.